net geland - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu net geland - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu

net geland

Door: femke pointl

Blijf op de hoogte en volg Femke

29 Juni 2014 | Thailand, Chiang Mai

Ik ben net aangekomen in mijn hotel na een lange maar wel fijne vlucht! beetje turbelentie en onweer onderweg maar het was goed vol te houden. morgen heb ik mijn eerste dag in het weeshuis dus dan zal ik hier weer iets opzetten!

• 29 Juni 2014 - 10:12

Diana Rolle:

Hallo Femke,
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Beetje geslapen? Hoop dat het heel goed gaat allemaal, we houden je verslagen in de gaten! Straks voetbal kijken bij Jan en Corina met je ouders.
    Dikke zoen van ons
    Diana en Carlo

• 29 Juni 2014 - 11:11

Oma Fridl:

Hoi Femke,

Leuk om jou zo te volgen, ik heb de hele nacht een engeltje gestuurd dat alles goed gaat.
    Veel plezier en suces.

Heel veel liefs,

Kus

Oma

• 29 Juni 2014 - 11:12

@diana&carlo

jahoor paar uurtjes de rest van de tijd in het vliegtuig heb ik 2 films gekeken wat series en veel muziek geluisterd en ook veel naar buiten gekeken want het onweer was erg mooi om te zien hahha. Veel plezier ik heb een oranje armbandje om om toch een beetje mee te juichen in mijn slaap dan haha xxx

• 29 Juni 2014 - 11:15

@omaF

hey oma dankjewel nog voor je cadeautje erg leuk!!

• 29 Juni 2014 - 11:24

Die Pappa:

He Kanjer,

Fijn om te horen dat je er bent.
    Was wel heel speciaal om mijn kleine meid uit te zwaaien.
    Na deze reis worden alle vakantiedagen ingetrokken :-)
    Doe je best om zo lang mogelijk op te blijven, dan ben je zo van je jetlag af.
    Hoe is het weer daar nu?

Hele dikke kus

Rp

• 29 Juni 2014 - 11:29

@papa
    hey papie,
    hebben jullie het nog drooggehouden?
    en ja doe ik hahah het is hier nu pas half 5 dus heb nog wel even te gaan :P
    hier is het warm en lichtbewolkt bij jullie?
    en doe de groetjes aan mama en jane

• 29 Juni 2014 - 11:34

Mamsie:

Hoi lieverd,
    Hoe was de zondagmarkt, druk?
    Hier alles goed, we hebben het aardig droog gehouden op schiphol.
    Gaan straks naar hoofddorp culinair en daarna bij Jan en Corina voetbal kijken.
    Jane is al 3 keer op zolder geweest om te kijken of je al thuis bent.
    Veel plezier en wil veel foto's zien!!
    Kussie

Xx

• 29 Juni 2014 - 11:58

Die Pappie:

Beetje vochtige oogjes.
    We gaan zo naar Hoofddorp culinair, even bij Chris en Margot kijken en proeven.
    Het weer is goed, zo'n 22 graden.

Kussie

• 29 Juni 2014 - 12:05

Jipkje:

hoi kanjer,
    fijn dat alles goed is gegaan,en wat een mooie film van je kamer ziet er goed uit voor een paar weken .op deze manier zijn die weken zo om ,met dit contact.
    zet hem op we houden van je . ook de groetjes van oop natuurlijk . dikke kus oma

• 29 Juni 2014 - 12:13

@mama
    oke heel veel plezier!! en arme jane hahha
    ik ga zo even eten

@anne
    zal ik doen zus !xx

• 29 Juni 2014 - 12:14

@omaJ
    doe opa de groetjes terug!
    en ja het is voorbij voor je het weet hahha

• 29 Juni 2014 - 12:55

Corina & Jan:

Ha die Femke,
    Fijn dat je reis zo goed verlopen is, we wensen je een fijne vrijwilligers job. Het zal een mooie ervaring worden. We hebben veel, heel veel ervaring met Kasijani & Floris wat reizen en afscheid nemen betreft! Wij zullen je vader en moeder wel troosten vanavond tijdens de voetbal!
    Meisje geniet ervan zoveel je kan,en heel veel succes.
    Liefs en ook van ons een hele dikke kus.

Corina & Jan

• 29 Juni 2014 - 13:32

@corina&jan

dankjulliewel!! maak er vanavond een gezellige avond van!

• 29 Juni 2014 - 14:19

Lara:

Heel veel plezier femmie!
    Waar blijven de foto's ?

xxxxx lara

• 29 Juni 2014 - 16:26

Hans (en Ilja):

Hoi Fem,

Een goede reis gehad, dus dat is voor de eerste dagen 't halve werk. Geniet er van en werk niet te hard...... We blijven je volgen.

Liefs Hans en Ilja

• 29 Juni 2014 - 16:54

Jacqueline:

Hi Fem. Goed om te lezen dat je een goede reis hebt gehad. Vind het maar wat stoer dat je dit avontuur aangaat zo helemaal in je uppie. Ben benieuwd hoe het in chang mai gaat. Is ook een leuke stad hoe waar veel te beleven is. Ga er lekker van genieten en we blijven je volgen. Dikke kus van ons,
    Jacq & Corné en een knuf van Bram en Teun

• 30 Juni 2014 - 09:19

Diana S:

Hoi Wijffie,
    Goed om te horen dat alles goed is gegaan met je reis en dat alles ok is daar.
    Gisteravond was heel gezellig om met alle vrienden voetbal te kijken, gelukkig heeft Nederland gewonnen en zijn we weer een ronde verder. Heb je vandaag al "gewerkt " in het kindertehuis?
    En heb je leuke collega's? Heel erg leuk zo'n volg-site, ben benieuwd naar je volgende verslag.
    Nog heel veel plezier en geniet er maar lekker van. Groetjes, Klaas, Diana Thom & Don

• 30 Juni 2014 - 09:57

Marleen:

Hoi Femke, ook van mij uit het natte kikkerlandje even laten weten dat we je volgen.
    Grt. Marleen

• 30 Juni 2014 - 10:17

Mar&Leen:

Hoi Femke,

Fijn dat alles goed verlopen is, we hopen dat je daar een fijne tijd hebt en we blijven je volgen.
    Heel veel plezier, dikke kus van ons allemaal.

Groeten Mar&Leen.

• 30 Juni 2014 - 16:41

Femke Pointl:

dankjejullie wel allemaal!! ik ga nu iets schijven over vandaag haha

• 30 Juni 2014 - 16:47

Femke Pointl:

de site loopt vast als ik een nieuw reisverslag wil toevoegen dus zal het morgen nog eens proberen!!

• 30 Juni 2014 - 20:22

Saskia:

Hoi Femke,

Wat leuk dat je dit avontuur aangaat.
    Ik ben stiekem een beetje jaloers op je ha ha!!
    Ga genieten van je vrijwilligerswerk, het land en het heeerlijke
    thaise eten....

Groetjes
    Saskia

• 01 Juli 2014 - 15:39

@ saskia

het is hier heerlijk hahha en geniet er zeker van!