eerste dag in het weeshuis - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu eerste dag in het weeshuis - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu

eerste dag in het weeshuis

Door: femke pointl

Blijf op de hoogte en volg Femke

01 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

ik had gister mijn eerste dag in het weeshuis ik werd om half 9 opgehaald door prachit (mijn coördinator). ik stond samen met courtney (ze komt uit schotland) bij de baby's in de ochtend hebben we ze allemaal gevoerd en daarna in hun bedje gelegd zodat ze gingen slapen. Toen hadden we pauze en heeft mevrouw prachit ons naar het meertje in de buurt gebracht. er waren daar allemaal leuke rieten en bamboe hutjes en we hebben daar even wat gegeten. we hadden nog tijd over dus we hebben geholpen met de engelse les voor de mensen die werken bij the correction office. toen ons middag pauze er bijna opzat zijn we weer terug gebracht naar het weeshuis waar we samen met de baby's een beetje gespeeld hebben en sommige verschoond. Toen we klaar waren zijn courtney en ik terug gegaan naar het hotel hebben we ons even opgefrist en zijn we in de buurt een lekkere thaise massage gaan halen en daarna gezelig samen wat gaan eten. Het eten is hier zo heerlijk. xxx

  • 01 Juli 2014 - 06:53

    Pappie:

    Dat wil ik ook, dat eten en die massage dan.
    Lekker om buiten het werken ook aan het genieten bent.
    Hoe lang blijft Courtney en die andere nog in Thailand?

    Hele dikke kus

    Rp

  • 01 Juli 2014 - 08:54

    Mamsie:

    Hoi Lieverd, dat klinkt allemaal toppie.
    Hoeveel kindjes zitten er in het weeshuis?
    Heb je ze al op stroopwafels getrakteerd?
    Dikke kus xxmxx

  • 01 Juli 2014 - 12:22

    Femke Pointl:

    @papa

    courtney is er alleen nog voor deze week en die andere weet ik niet hahah

  • 01 Juli 2014 - 12:23

    Femke Pointl:

    @mama

    tot nu toe alleen bij de baby's geweest dag zijn er ongeveer 30 ik ga donderdag naar die ietw grotere kinderen dus neem dan de stroopwafels mee xxx

  • 01 Juli 2014 - 18:20

    Oma Friedl:




    hallo liefe femke so te zien gaat alles goed ik beneid je haast wat ik lees hoe oud zijn die babijs
    slaab je nog en beetje goed.het is hier nouw 18. tien uur tot horens weer lieve grutjes en een
    diecke kus oma friedl

  • 01 Juli 2014 - 18:33

    Femke Pointl:

    @omaF

    hey oma de baby's zijn vanaf 6 maanden oud ongeveer hahha en ja slaap wel oke val steeds laat in slaap maar slaap wel goed. xxx

  • 02 Juli 2014 - 11:44

    Jipkje:

    hoi kanjertje/
    fijn dat het goed met je gaat ben nu bij mama die heeft me even geholpen met deze site.
    Dus van nu af aan zal t wel goed gaan en kijk ik iedere dag ff om te zien of je er wat opgezet hebt.
    lieverd hou je taai, geniet er van!!!
    dikke kus oop en oma

  • 02 Juli 2014 - 17:59

    Femke Pointl:

    @omaJ

    ja er is weer een nieuw stukje! hopelijk lukt het je hahah xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 7148

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Vietnam

28 Juni 2014 - 28 Juli 2014

vrijwilligerswerk in thailand

Landen bezocht: