day 3 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu day 3 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu

day 3

Door: femke pointl

Blijf op de hoogte en volg Femke

02 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

vanochtend was ik weer bij de baby's we namen ze vandaag mee naar de grote speelzaal waar ze ook in de ballenbak kunnen spelen. tussende middag waren we uitgenodigt door de directeur van the correction office voor een lunch omdat we daar soms helpen om ze engels te leren het was erg lekker en we zaten aan een mooi meer (zal proberen foto erop te zetten als het lukt haha) in de middag was ik weer bij de baby's daarna zijn we terug gegaan naar het hotel hebben we ons even opgefrist en toen lekker wat gegeten.

als je voor de rest iets wilt weten vraag maar hahah xxx

  • 02 Juli 2014 - 17:40

    Margret:

    Hoi Fem!

    Wat een mooie foto's het ziet er daar mooi uit!
    Ze boffen maar dat jij met de baby's kan werken.

    P.S Je moet de groeten hebben van je grote vriend ome Kees.
    Ik zei dat ik dit via een berichtje door zou geven, haha.

    Veel plezier! Groetjes Mar

  • 02 Juli 2014 - 17:44

    Mamsie:

    Bofkont en de lieve mensen en kindjes daar ook met zo'n kanjer. Slaap lekker!! xxmxx

  • 02 Juli 2014 - 17:55

    Femke Pointl:

    @margret

    doe hem maar de groetjes terug!!

  • 02 Juli 2014 - 17:56

    Femke Pointl:

    @mama

    dankjewel!

  • 02 Juli 2014 - 20:29

    Oma Friedl:


    Femke wat leuk de fotos jouw te zien je kunt zien dat je het na zin heeft,
    lieve groetjes en een dikke kus oma friedl

  • 03 Juli 2014 - 11:18

    Marleen:

    Hoi Femke, fijn dat alles zo goed gaat. Het is voor ons zo leuk om je verhalen te lezen dus
    Blijf vooral verslag uitbrengen.
    Als Gino volgende keer bij ons is laat ik hem je foto,'s zien, zal hij geweldig vinden. Nou meisje geniet lekker in het mooie Thailand wij laten snel weer iets horen
    Groetjes Marleen en Jeroen.

  • 03 Juli 2014 - 15:02

    Jacqueline:

    Hi Fem,
    leuk om je reisverslagen te lezen. Vooral blijven schrijven hoor. De kindjes zullen allemaal wel blij zijn dat je komt helpen. Al naar de avondmarkt geweest?
    Vooral lekker blijven genieten daar! Dikke kus

  • 03 Juli 2014 - 18:23

    Femke Pointl:

    @marleen

    doe je gino de groetjes van me en geef je hem een knuffel namens mij?!!
    xx

  • 03 Juli 2014 - 18:23

    Femke Pointl:

    @marleen

    doe je gino de groetjes van me en geef je hem een knuffel namens mij?!!
    xx

  • 03 Juli 2014 - 18:23

    Femke Pointl:

    @jacueline

    ja ik ben er vanavond geweest ga er nu iets over schijven!

  • 05 Juli 2014 - 13:52

    Lilly:

    Het ziet er allemaal geweldig uit en die baby's zijn zoooo lief <3
    Ben lichtelijk (ahum) jaloers en ik mis je me het thee inpakken hihi.
    Geniet en ben benieuwd naar je volgende verslagje!

    x Lilly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 7155

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Vietnam

28 Juni 2014 - 28 Juli 2014

vrijwilligerswerk in thailand

Landen bezocht: