leren lopen, stroopwafels en de nachtmarkt - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu leren lopen, stroopwafels en de nachtmarkt - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu

leren lopen, stroopwafels en de nachtmarkt

Door: femke pointl

Blijf op de hoogte en volg Femke

03 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

in de ochtend heb ik de oudste baby's een voor een mee genomen naar buiten om ze te helpen met leren lopen. tussen de middag lekker geluncht met arno en prachit. weer engelse les gegeven en daarna gingen ik naar de peuters om ze stroopwafels te laten proeven. Alle kindjes vonden ze helemaal geweldig hahah. in de avond zijn courtney en ik naar de avond markt geweest het is echt een leuke gezellige markt en ik ga zeker nog een keer!

• 04 Juli 2014 - 12:25

Pappie:

Leer ze niet allemaal tegelijk te lopen, anders moet je er steeds achter aan :-)
    Kussie

Rp

• 04 Juli 2014 - 13:53

Oma Fr.:

wat en mooje speeltuin het staat je goed sein ze ook lief ? dat we so leuk kontak hebben is
    geweeldig , liefs en dicke kus

omafriedl

• 04 Juli 2014 - 15:08

@papie

hahah zodra ze goed kunnen lopen gaan ze naar de volgende kamer hahah

• 04 Juli 2014 - 15:09

@omaF

ja ze zijn erg lief op het af en toe aan je har trekken na haha
    xxx

• 05 Juli 2014 - 17:48

Jipkje:

hoi femke
    hoe gaat het met je?leuk zo dit contact,ook woensdag dat we konden zien en hoorde praten.
    hoe is het met de kindjes, kennen ze je al en heb je daar al een naam ,of kunnen ze nog niet praten?
    verder heb je al een favoriet of zijn ze je alle gelijk? meestal is er toch wel een die er uit springt en die net iets meer heeft.
    het eten bevallt je zeker wel,alles zo fris en smakelijk,wij vonden het erg lekker.maar wat dacht je van n bordje rauwe andijvie gestampt met dobbelsteentjes spek? ook wel lekker denk ik,of vind je dit niet leuk dat ik je dit vraag? sorry hoor.
    vanavond voetbal dus het word nu al spannend,daar hoor je er zeker niets over,zal wel niet.
    lieverd ik ga je groeten,ook namens oopdie zit nu aan n biertje.
    ik geef je n heel dikke kus van ons ,geniet ervan en tot horens doei:oma jip

• 07 Juli 2014 - 12:28

@omaJ

ja skype was leuk zo met de hele familie!!
    en de kindjes zijn allemaal erg lief (heb stiekem wel 2 favorietjes hoor)
    en ja ook het eten hier is geweldig.
    oh en hoor veel over de voetbal hoor hahaha

xxxx