deze week - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu deze week - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu

deze week

Door: femke pointl

Blijf op de hoogte en volg Femke

17 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

maandag heb ik de 5 nieuwe vrijwilligers ontmoet. We zij in de ochtend naar her weeshuis gegaan en in de middag naar de doi suthep tempel en de bloementuin geweest. (zal van beide wat foto's toevoegen) het was ontzettend gezellig en ook mooi om te zien!
de rest van de week waren we bij t weeshuis, gaven we engelse les en gingen we in de avond met een groep uit eten. Morgen is mijn laatste dag in het weeshuis dus dan moet ik gedag zeggen tegen de baby's.
Ook wil ik De Wijnzaak namens het weeshuis bedanken voor hun donatie! We hebben een blender gekocht want de oude is 2 weken geleden kapot gegaan en hij is nodig om het fruit en de groente voor door t eten te blenden. Ook hebben we 25 shirtjes en 25 broekjes gekocht en de rest is besteed aan luiers talkpoeder en vochtige doekjes. zal een paar foto's hiervan toevoegen maar zal morgen wat meer foto's maken als de baby's het aanhebben enz!!


  • 17 Juli 2014 - 12:57

    Mamsie:

    Hoi Lieverd, wat kan je daar een hoop kopen voor €100. Succes morgen met je laatste dagje daar en met het afscheid nemen. Dan op naar de olifanten, veel plezier en val er niet af, denk aan die kameel!!! kussie m

  • 17 Juli 2014 - 16:53

    Pappie:

    He Poppie,

    Leuk dat we steentje bij kunnen dragen, geniet nog even bij de kids.
    En straks op naar de olifanten, mooie machtige beesten zijn dat.

    Kussie

    Ron

  • 17 Juli 2014 - 17:05

    Jipkje:

    hoi kanjer,
    wat leuk om te lezen. wat zal het nog even moeilijk zijn om daar afscheid te nemen,ben blij dat ik niet
    in jou schoenen sta,want jij weet als geen ander wat er dan gebeurd,snik snik.
    lieverd maak er nog maar een mooie week van ,en sterkte met het afscheid.
    heb ook opa gevraagd om wat te schrijven ,maar dat is niks voor hem .hij zei doe de groeten maar van mij
    en je krijgt een heel dikke knuffel.
    tot een volgende keer,dikke KUS oma jippie

  • 17 Juli 2014 - 22:35

    Margret:

    Hoi Femke,

    Wat een mooi verslag en prachtige foto's, succes morgen met het afscheid nemen van de kinderen in het weeshuis.
    Je hebt een hoop kindjes blij gemaakt met jouw hulp en mooie spulletjes.
    Geniet van de laatste week bij de olifanten!

    Groeten van ons allemaal.

  • 18 Juli 2014 - 17:20

    Jacqueline:

    Hi Fem, zal best een moeilijk afscheid worden denk ik. Volgens mij kan je er met een voldaan gevoel op,terug kijken! En heel veel plezier bij de olifanten. Lekker nog even genieten, dikke kus van ons

  • 18 Juli 2014 - 21:20

    Gino:

    Hoi Femke, Gino is weer bij ons en we zitten jouw reisverslagen en foto's te bekijken.
    Gino wenst je veel plezier bij de olifanten en hoopt je volgende maand weer te zien.
    dikke knuffel van ons dit keer uit het snik hete Holland.

  • 19 Juli 2014 - 14:52

    Femke Pointl:

    @mamsie

    nee zal er niet vanaf vallen haha!

    xxx

  • 19 Juli 2014 - 14:53

    Femke Pointl:

    @pappie

    thankyou!!

    xxx

  • 19 Juli 2014 - 14:53

    Femke Pointl:

    @omaJ

    ja ik deed ook snik snik hoor en doe opa de groetjes terug!!

    xx

  • 19 Juli 2014 - 14:54

    Femke Pointl:

    @margret

    dankjewel en have fun op vakantie !!

    xx

  • 19 Juli 2014 - 14:54

    Femke Pointl:

    @jacqueline

    ja t afscheid was lastig en dankjewel zal ik doen!!
    xx

  • 19 Juli 2014 - 14:55

    Femke Pointl:

    @gino

    dankjewel !!xxx

  • 20 Juli 2014 - 10:28

    Carlo Rolle:

    Hi Femke,

    Ontzettend leuk om al die verhalen/foto's van je te lezen! Je zal wel heel veel ervaringen opdoen! Ik blijf het enorm stoer van je vinden en we zijn trots op je! Ik stuur je dit bericht vanuit Spanje. Diana en ik zijn donderdagmorgen lekker op vakantie gegaan. Heerlijk 3 weken weg! Aanstaande woensdag komen Laurens en Leanoor ook gezellig invliegen!
    Goed dat De Wijnzaak doneert voor dit weeshuis. Nu je dit hebt afgerond, waar ga je dan naartoe?

    Ik hoor het graag van je!
    Veel plezier daar en kus van ons.

    Groetjes Carlo

  • 20 Juli 2014 - 14:25

    Maureen:

    Heeeeeeiii TOPPER!! sorry dat juist mijn berichtje zo lang moest uitblijven... wat leuk om jouw verhalen te lezen. Het voelt alsof ik daar ook weer ben. Ik herken heel veel. Ik kan lezen dat je heel waardevol bent daar. Meer nodig dan op dit punt in je leven ga je je niet vaak voelen. Als je nog vragen heb...?? STEL ZE MAAR :D nou topper.. GENIET, REIS, DUIK, LACH, DRINK, DENK NA, en kom daarna weer terug

    liefs Maureen!

  • 22 Juli 2014 - 14:55

    Lilly:

    Hey Femmie,

    Wt geweldig van de Wijnzaak dat ze gedoneerd hebben en poeh, wat hebben jullie dat nuttig besteed ;)
    Geniet nog van je laatste daagjes van de Olifantjes en zondag ben je alweer terug :)/:( (het weer is hier geweldig, dus je kunt je kleur gewoon bijhouden hier haha) dus geniet nog en ik zie je snel!

    Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 7152

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Vietnam

28 Juni 2014 - 28 Juli 2014

vrijwilligerswerk in thailand

Landen bezocht: