olifanten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu olifanten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu

olifanten

Door: femke pointl

Blijf op de hoogte en volg Femke

24 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

maandag hebben we geziplined. Was ontzettend gaaf om zo tussen de bomen door te vliegen som wel een beetje hoog hahah maar het was erg leuk! dinsdag hadden we kookles ik heb een groene curry, kokosnootmelk soep, pad thai, sweet & sour chicken en mango sticky rice gemaakt. erg lekker allemaal maar het was wel erg veel haha. woensdag zijn we naar de olifanten gegaan in de ochtend wassen we ze dan brengen we ze naar hun werk waar ze drie rondjes lopen in die tijd hakken wij wat bamboo en bananenbladeren enz voor hun en rijden we een rondje om ze allemaal te voeren. daarna brengen we ze terug naar de rivier om ze te wassen en dan naar hun eet en slaapplek in de berg. Daarna lopen we weer omlaag (±25min) en gaan we terug naar onze huisjes. het is hier erg gezellig en het is zo leuk om met de olifanten te werken erg lieve beetjes! Mijn olifant heet menor ze is een vrouwtje 20 jaar en ontzettend eigenwijs haha. ik zal wat foto's toevoegen van de omgeving en de olifanten. zondag avond vlieg ik terug dus ben maandag ochtend weer in nederland!!

xxx

• 24 Juli 2014 - 09:50

Pappie:

Gaaf schat, ben zo blij dat we vanaf maandag altijd Thais kunnen gaan eten. Heerlijk bye bye Hollandse pot. Zijn die Olifanten voor de Toeristen of moeten ze werken in het bos. Nog andere leuke snuitjes (behalve de Olifanten) ontmoet.

Hele dikke kus, verheug me stiekem op maandag.

XxRp

• 24 Juli 2014 - 14:41

Oma Fridl:

femke de tijd is doch vlug gegaan prachtig die olifanten, je hebt heel veel te verteleen ,maar we kon
    ook zien
    dat je veel plezier hebt, wens je nu en goede reis terug tot mandag ochtend.
    liefs en dikke kus oma friedl

• 24 Juli 2014 - 16:58

Letty :

Hoi Femke, wat een leuke verslagen en wat een ervaringen.
    Dat je dat hebt mee mogen maken.
    Ik hoop dat je nog even kunt genieten, want voor je het weet ben je weer in de Westerse wereld.
    Hoihoi,
    Letty

• 24 Juli 2014 - 19:39

Lida:

Hai Femke wat leuk dat je nieuwe vrienden hebt gemaakt,en nog wel met olifanten ,wij wensen je nog een paar mooie dagen in Thailand , en dinsdag zien we elkaar weer groetjes Peter Lida

• 24 Juli 2014 - 22:30

Nancy:

Wooh Fem,indrukwekkend hoor!!!!Ze zijn echt groot..
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt..En wat gaat het snel om,wij komen ook bij je
    eten volgende week!!Geniet er nog even en veilge terugreis..XNancy

• 25 Juli 2014 - 11:53

Jipkje:

hoi femke ,
    kind wat beleef je veel. leuk om dit laatste verslag te lezen,en dan die foto,s met de olifanten,
    geweldig .ook die video van je dat ze je hoedje afgooien ,dat lachen van jou erbij. ik heb hem al div. keren afgespeeld.
    ik wil je bij deze een heel goeie reis terug wensen,we zijn aanwezig hoor als je thuis komt.
    we gaan dan dinsdag weg ri. z.frankrijk en komen eind aug weer terug,maar willen eerst jou reisverhalen horen ,zijn benieuwd.
    de groeten van oop en de kippepootjes hou je tegoed,we zullen je wel een keer verwennen als je weer thuis bent.
    groeten ,dikke kus goeie reis en welthuis. oop en oma jippie