afgelopen weekend - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu afgelopen weekend - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu

afgelopen weekend

Door: femke pointl

Blijf op de hoogte en volg Femke

07 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

vrijdag avond heb ik samen met courtney bij prachit (onze coördinator) gegeten was erg lekker! zaterdag ochtend de bus naar pai gepakt en we zijn daar voor het weekend gebleven. we sliepen bij Tayai guest house. Pai was echt ontzettend leuk en heel erg relaxed. We zijn naar een waterval geweest was erg leuk!. We hebben getubed( in een rubbere band de rivier af dobberen) we moesten tussendoor wel even stoppen omdat er een hele kudde waterbuffels in het water stond. in de avond zijn we nog bij een open mic bar geweest en hebben we van alle muziek genoten! zondag zijn we ook nog gaan vissen naar piranha's en we hebben er een gevangen!! ohja en we hebben heel veel koffie en schilderijtjes gezien haha busreis terug was wat minder want werd wagenziek maar het was absoluut een geslaagd weekend!!

• 07 Juli 2014 - 14:50

Pappie:

Dus er zijn nog slechtere chauffeurs als je vader!
    Leuk dat jullie erop zijn gegaan, zie je meteen meer van Thailand.
    Hier alles oké, op de Wijnzaak wordt het wat rustiger met de avond activiteit. Ook wel even lekker. Woensdag gaan we weer voetbal kijken bij Ome Jan, wordt weer spannend.
    Dikke kus Rp

• 07 Juli 2014 - 17:17

Ome Dirk:

Dat ziet er prima uit,moppie!!!
    Blijf genieten,he...!!!

Dikke Kus, Ome Dirk

• 07 Juli 2014 - 18:53

Jeroen:

Hé Femke,

Net even alle verslagen en reacties gelezen. pfffffffffff
    Heel leuk hoor en fijn dat je het naar je zin hebt.
    Geniet van het land en de mensen, het maakt je leven rijker.

Voor waterbuffels moet je erg uitkijken. Als 2000 kilo boos wordt is het lastig tegenhouden. Net je vader dus ;-)

Groetjes,

Jeroen

• 08 Juli 2014 - 20:17

Lida:

Hai Femke wat heb je een mooie reis . Gaat het goed met de kindjes,zijn ze al aan je gewend .Leuke foto' s heb je gemaakt zo zien we hoe het er is . Veel succes met dit mooie avontuur groetjes Lida & Peter .

• 09 Juli 2014 - 14:55

@pappie

je blijkbaar kan het hahaha
    en have fun tonight

@jeroen

hahha ja ze gingen weg na 15 minuutjes

• 09 Juli 2014 - 14:57

@lida

ja hahah ze kruipen de hele tijd over me heen en knuffelen me erg schattig!!

xxx

• 09 Juli 2014 - 21:27

Margret:

Hoi Fem wat een leuk verslag weer van je met mooie foto's .Het wordt wel spannend daar met waterbuffels en piranha's haha. Leuk dat je ook zoveel andere dingen doet en veel succes met die lieve
    kindjes daar
    groetjes van ons allemaal !!!!

• 10 Juli 2014 - 13:53

Om Friedl:

lieve Femke mein compter gaat weer om jou reis verslage te lezen en de fotos te zien
    ik vind het fijn dat je het zo na je sin hebt ga zo door en geniet er maar ,dat ik je gester
    avond op de computer kon zien was geweldig.lieve groetjes en dikke kus omfriedel

• 11 Juli 2014 - 15:07

@margret

dankjewel doe de groetjes aan iedereen!!

• 11 Juli 2014 - 15:07

@omaf

fijn dat hij het weer doet en ja misschien woensdag weer even!

• 11 Juli 2014 - 15:47

Diana:

Hoi Fem,

Wat een leuke foto's en leuk verslag, fijn om te horen dat alles goed gaat daar, zo te zien kun je je prima vermaken en weet je een goede combi te maken tussen je vrijwilligerswerk en je vakantietijd.
    Thom zit momenteel in Albufera en heeft het ook reuze naar zijn zin en Don zit momenteel in Spanje, die heeft daar ook heel veel plezier, zo zie je maar alle kids gaan wereldwijd op vakantie.
    Nog heel veel plezier daar en we wachten je volgende verslag af. Dikke kus de Stolkies.

• 12 Juli 2014 - 15:07

@diana

Oh leuk hebben de jongens het naar hun zin?

• 15 Juli 2014 - 14:55

Marleen:

Hoi Femke,
    Tijdje al niks van ons laten horen, maar ik lees wel je verslagen.
    Wat vliegt de tijd snel om en wat maak je veel mee. Fijn om te lezen dat je zo geniet, blijf dat vooral doen, ik zal Gino dit weekend je foto's laten zien en je verslagen laten lezen. Dikke kus van ons, groetjes de ploegertje