afgelopen week - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu afgelopen week - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Pointl - WaarBenJij.nu

afgelopen week

Door: femke pointl

Blijf op de hoogte en volg Femke

12 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Deze week zijn er een paar nieuwe kindjes bijgekomen. Twee waren er achtergelaten in het ziekenhuis. De ene is blind en de ander heeft long en hart problemen. Deze week heb ik dus vooral met hun door gebracht. Gelukkig is er ook goed nieuws!! er worden twee kindjes geadopteerd! Ze zijn nu bezig met de laatste test en papier werk. Ook wil ik iedereen bedanken voor de donatie die jullie hebben gedaan voor de kindjes! heb het meeste geld uit gegeven aan nieuw speelgoed voor de kindjes. Nieuwe rammelaars en muziek (cd's) voor de baby's en wat poppen en zachte ballen enz voor de iets oudere kindjes. zal van de week een foto maken van de baby's met de rammelaars! Het was dus een ontroerende maar ook hele mooie week tegelijk. Aankomende week is de laatste met de kindjes en daarna ga ik naar de olifanten toe. ohja ik heb 2 favorietjes nu Satang(meisje) en Dodo(jongetje) heb nog geen foto van Dodo maar ik zal wel een foto van satang erbij zetten.

xxxx

  • 12 Juli 2014 - 15:39

    Jipkje:

    hoi kanjertje,
    fijn dat het goed met je gaatmaar wat een indrukken en ervaaring doe jij op zeg.
    dat met die kindjes om nooit meer te vergeten,dat ze zomaar afstand doen van hun eigen kind het is niet te
    begrijpen.en wat een mooi kindje op de foto,die ogen je zou der zo mee smokkelen in je koffer.
    dus je bent nu ong, al op de helft va n je reis wat gaat het snel he.
    die olifanten waar je heen gaatis dat in de buurt waar je nu zit en kun je in dit hotel blijven?
    wel leuk weer iets heel anders voor je .het afscheid zal wel moeilijk zijn,maar dan komt het weerzien ook weer dichterbij met ons ben heel benieuwd naar al je verhalen .
    lieverd geniet er nog maar van ,krijg een heel dikke knuffel van ons:oop en oma

  • 13 Juli 2014 - 09:14

    Pappie:

    Hoi Kanjer,

    Dat zijn wel twee uiterste ervaringen. Gelukkig dat er dit weeshuis bestaat en samen met de vrijwilligers over de kinderen waakt. Trots op je dat jij je ook voor dit goede doel inzet.
    Het team van de Wijnzaak wil graag het weeshuis ondersteunen wij maken €100 over op jouw rekening, wil jij zorgen voor dat dit goed wordt ingezet.

    Love you,

    XxRp

  • 13 Juli 2014 - 09:17

    Mammie:

    Hoi kanjer, zit met klein traantje je verslag te lezen. Ja, dat zijn dingen die we nooit zullen begrijpen en dan doet je hartje zeer. Je kan niet de hele wereld redden maar je doet in ieder geval wel je best, ben trots op je en geef je kindjes maar een extra knuffel van mij. Luv u xxmxx

  • 13 Juli 2014 - 20:23

    Jacqueline:

    Wat een onvergetelijke ervaring moet het allemaal voor je zijn. Verdriet en blijdschap ligt toch wel heel dicht bij elkaar. Het is in ieder geval een ervaring die je voor de rest van je leven bij je draagt. Mooi om te lezen dat je de kinderen met kleine dingen zo blij kunt maken! Geniet nog van je laatste week daar. Afscheid zal niet meevallen maar dan lekker naar de olifanten. Lijkt me ook een hele ervaring. Dikke kus

  • 14 Juli 2014 - 03:25

    Femke Pointl:

    @omaj

    ja ze is erg schattig haha
    en nee als ik bij de olifanten ben ga ik naar een homestay
    dankje voor je berichtjes erg leuk!!

    xxx

  • 14 Juli 2014 - 03:27

    Femke Pointl:

    @papie

    Ik ga er voor zorgen! Super bedankt voor de donatie! ik laat jullie weten hoe het besteed wordt

    xxx

  • 14 Juli 2014 - 03:28

    Femke Pointl:

    @jaqueline

    het is zeker een onvergetelijke ervaring. het is zo mooi om te zien hoe blij ze worden met de kleinste dingetjes
    volgende week een nieuw avontuur bij de olifanten!

    xx

  • 14 Juli 2014 - 06:51

    Nancy:

    Hoi Fem,
    Wat leuk om je op deze manier te volgen!!En wat een avontuur maak je mee.
    Geniet van alles wat je daar meemaakt en nog heel veel plezier.......X

  • 14 Juli 2014 - 13:35

    Femke Pointl:

    @nancy

    dankjewel!!

  • 15 Juli 2014 - 16:53

    Lida:

    Hallo Femke je bent alweer op de helft van je reis,het is erg leuk wat je allemaal doet ,en de kindertjes zullen je erg gaan missen .nog een weekje bij de olifanten ,dat is weer een hele andere ervaring ,nog een mooie tijd in Thailand groetjes Peter Lida

  • 15 Juli 2014 - 19:41

    Marleen:

    Hoi Femke, ik lee 's je verslagen net zo als ik dat bij Maureen deed. Ik weet hoe bijzonder lief de kindjes zijn en ook met heel weinig tevreden. Ook zal het soms moelijk zijn maar jullie als vrijwilligers doen hartstikke goed werk. Ik begrijp dat we ook onze bijdrage kunnen leveren door een donatie. Gaan we zeker doen, maar kom er niet achter waarheen. Maar dat is geen probleem vraag het je ouders wel. We zullen zorgen dat het er is voor dat je naar de olifanten gaat. Nou lieverd ik wens je nog een hele fijne tijd en vooral de laatste week lekker genieten van de jungle en de olifanten. Liefs Marleen en jeroen

  • 16 Juli 2014 - 10:33

    Laura:

    Hoi Fem!
    Super leuk om al je verhalen te lezen, wat maak jij veel mee zeg! Je zit alweer over de helft, gaat echt super snel! Heel veel plezier en succes de komende twee weken. Geniet er nog lekker van :)!
    Veel liefs, Laura

  • 16 Juli 2014 - 14:56

    Oma Friedl:

    Liefe Femke het is leuk all die heele verslagen te lezen met all die kindjes en dan noch en weekje
    naar die olifante ,dat zou wat voor tante else wzen je kunt nun de dagen tellen tot ik je weer mag
    drukken heel veel liefs endikke kus oma friedl

  • 17 Juli 2014 - 12:55

    Femke Pointl:

    @lida

    ja de tijd gaat snel hahah doe de groetjes aan peter!

    xx

  • 17 Juli 2014 - 12:56

    Femke Pointl:

    @marleen

    ik zal er zeker van genieten!

    xx

  • 17 Juli 2014 - 12:57

    Femke Pointl:

    @laura

    ja de tijd gaat echt zo snel morgen al weer mijn laatste dag in het weeshuis ga ze wel missen hoor!!

    xxx

  • 17 Juli 2014 - 12:57

    Femke Pointl:

    @omaF

    de olifanten was zeker iets voor haar geweest haha!
    ja nog maar een aantal dagen dan ben ik terug!!

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 7165

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Vietnam

28 Juni 2014 - 28 Juli 2014

vrijwilligerswerk in thailand

Landen bezocht: